Asistență operațională și managerială

Primul pas, înainte ca echipa LP Hospitality să vină cu soluții, este să supervizeze activitatea zilnică desfășurată în afacerea dumneavoastră. Cu maximum de eficiență și cu atenție la detalii, noi vom analiza situația din toate punctele de vedere, vom concluziona și vă vom da mai apoi un status. 

Pe acest status discutăm punctual, astfel încât să vedem exact care sunt minusurile businessului sau ariile care nu funcționează în parametri normali. În urma evaluării, echipa LP Hospitality vine în ajutorul dumneavoastră cu idei, cu sugestii și cu planuri concrete. 

E foarte important să știm exact în ce punct ne situăm cu businessul, care sunt punctele lui forte, dar, mai ales cele slabe și să acționăm aplicat, pentru revizuirea acestora din urmă. 

Setul de recomandări pe care vi-l vom propune vă va ajuta la optimizarea activității, va crește vânzările, va diminua riscurile și, cel mai important, va avea un efect considerabil în ceea ce privește satisfacția clienților.