Etapa aceasta este una importantă și vine abordată după ce se stabilesc obiectivele businessului, după ce ne-am făcut o idee despre concept, despre meniu, despre profilul angajaților etc.
Promovarea unui business este, așadar, un element esențial atunci când te lansezi pe piață, dar și atunci când ai deja un business creat și vrei să-i dai un refresh. Este o etapă pe cât de dificilă, pe atât de importantă, etapă care creează drumul către succes.
De aceea suntem noi, echipa LP Hospitality: să prezentăm clienților toate situațiile care apar, să le analizăm, să găsim cele mai eficiente soluții și să creăm astfel contextul potrivit pentru un business de succes. Ne bazăm în tot acest demers pe expertiza noastră vastă, pe profesionalism și pe idei concrete, adaptate la nevoile pieței.
Poziționarea brandului, analiza competiției, analiza de buget, direcțiile de comunicare, strategiile de marketing, brandingul creativ sunt doar câteva dintre punctele pe care le vom analiza, fie că vorbim de start-up-uri, fie că ne referim la proiecte care necesită un brand-refresh.