Povestea locului este și povestea mea?
Să fie asta rețeta unui business reușit?

Businessul trebuie să te reprezinte. Cred foarte mult în această afirmație, pentru că așa am făcut și eu la începuturile Fratelli și chiar cred că asta conduce mult o afacere spre reușită sau nu. E un principiu care funcționează și în alte domenii, la fel se întâmplă și când scrii un text – trebuie în primul rând să-ți placă ție, să fii mulțumit de rezultat, ca să poată fi perceput în același mod și de ceilalți.

Dar, oricum, țin să subliniez un lucru important. Nu faci un business pentru alții și nu trebuie să cauți rețete pentru a reuși sau pentru a atinge succesul. Povestea Fratelli a început din simpla dorință a soțiilor noastre, a mea și a lui Mihai, fratele meu, să aibă o afacere pe care să o administreze. Astfel, am făcut un bar așa cum ne-ar plăcea nouă, cu croissante franțuzești, muzică bună, un bar pentru noi și pentru prietenii noștri unde să petrecem timp de calitate împreună. 

Atmosfera de aici, energia pozitivă și oamenii care au început să treacă constant pragul localului nostru au făcut acest spațiu neîncăpător pe zi ce trece. Și abia în acel moment ne-am spus: „OK, încotro?” și atunci am decis să deschidem următoarea noastră locație, și următoarea, și continuăm și azi, la peste 14 ani distanță, să ne extindem.

Așa că da, povestea businessului e și povestea voastră. Credeți în ea, construiți-o așa cum vreți, dar pas cu pas, cu dedicare și implicare 100% și, mai ales, cu atenție la detalii și la tot ce se întâmplă în zona HoReCa. Fiți conectați la nou, piața e într-o continuă dezvoltare!