Un proiect internațional, mai precis un Salad Box în Praga, franciză în implementarea căreia echipa LP Hospitality s-a implicat de la bun început, din octombrie 2017, parteneriatul cu ei continuând și în prezent.
Pentru acest proiect, echipa noastră se asigură, în primul rând că, după deschiderea locației, toate procedurile operaționale sunt respectate. Mai precis, avem în vedere menținerea calității produselor, evaluarea vânzărilor și adaptarea bussinesului la piața din Praga.
Adăugăm aici și un alt punct important al strategiei de business, și anume îmbunătățirea campaniei de marketing desfășurată în cel mai mare mall din Praga, Chodov Shopping City, prin depistarea punctelor strategice, dar și crearea unor mecanisme de creștere a vizibilității locației și de cunoaștere a produsului de către publicul nostru. Pentru a ne duce la îndeplinire scopul, apelăm la sampling de produse, distribuire de flyere, dar și la conexiunile cu partenerii din acest mall (cross promotion).
Un alt element cheie, care practic ține întregul proiect, este modul de dezvoltare a acestui concept. În momentul de față, echipa noastră acordă acestui aspect maximum de atenție și lucrează la implementarea meniului de mâncare caldă, care până acum nu a existat în proiectul Salad Box. Nevoile clienților sunt esențiale pentru noi, așa încât căutăm să ne adaptăm cât mai bine, cu maximum de eficiență, la ceea ce își doresc clienții din targetul vizat de noi.